המדריך השלם לבחירת כרטיס סים לחו"ל

הציבור הישראלי הוא ציבור שמאוד אוהב לטוס ולנפוש ועל מנת להגיע למסקנה הזו אין צורך לבדוק נתונים או לחקור אודות סטטיסטיקות, מספיק שתגיעו לנתב"ג ותראו מדי יום כיצד התורים מתמלאים עד אפס מקום. עם זאת, בדור הדיגיטלי בו אנו נמצאים עולה צורך מסוים להיות עם זמינות של גלישה במהלך הטיול או החופשה וזאת משלל סיבות החל מהצורך לתעד את הטיול ולשתף אותו ועד לצורך להראות לקרובינו כי הכל בסדר. למעשה, על מנת לוודא כי יש לכם גלישת אינטרנט בטלפון בעת בה אתם נופשים, עליכם לרכוש כרטיס סים לחו"ל.

 

איך בוחרים כרטיס סים לחו"ל?

על מנת לבחור כרטיס סים חו"ל שיאפשר לכם לגלוש ברחבי הרשת בעת בה אתם נופשים ומטיילים ללא שום בעיות, חשוב שתכירו במספר דגשים חשובים שיש לשים לב אליהם טרם ביצוע הבחירה. תחילה, יש לציין כי עליכם להתאים את נפח הגלישה בכרטיס הסים אשר אתם רוכשים לאופי הטיול שאתם עורכים ולזמן שתבלו בחופשה. למעשה, ספקיות הסלולר מציעות חבילות על פי נפח גלישה ודקות שיחה כאשר אתם רוכשים כרטיס סים לחו"ל, זאת בעוד כי ככל שהחבילה המדוברת גדולה יותר ומכילה יותר נפח גלישה ויותר דקות שיחה, כך עלות רכישת כרטיס הסים עם החבילה עולה בהתאם. על כן, כדאי מאוד שתשקלו את גודל החבילה אשר אתם רוכשים בהתאם לסוג החופשה שלכם, מאחר והדבר יכול לחסוך לכם לא מעט כסף. לדוגמא, במידה וידוע לכם כי תהיו בטיול קצר של שבוע אשר במרביתו ניתן להניח כי תהיו בקרבת מקומות שיש בהם קליטת אינטרנט אלחוטי, ייתכן כי חבילה מינימלית לחלוטין תספיק לכם ואין צורך כלל בחבילה גדולה.

 

למה לא סים מקומי?

בעוד שרכישה של סים מקומי בשדה התעופה במדינה בה אליה אתם מגיעים היא אפשרות מאוד שכיחה, חשוב שתדעו כי אינה מומלצת כלל וזאת משלל סיבות. תחילה, יש לציין כי אמינותו של הסים המקומי במדינה אליה אתם מגיעים מוטל בספק, זאת מאחר ולסוגי המכשירים הסלולריים יש תדרים מסוימים על פי המדינה בה הם נקנו ולא תמיד תדרים ספציפיים של ישראל יעבדו כהלכה עם סים של מדינה אחרת. למעשה, הדבר יכול לגרום לבעיות קליטה ולעיתים האינטרנט יכול לקרטע ולא לעבוד בצורה אופטימלית, זאת בעוד כי בעת קנייה של סים מקומי אין לכם חברה שתיתן לכם שירות במידה וישנן בעיות, בניגוד לרכישה בישראל. נוסף על כך, חשוב לציין שברכישת סים מקומי אין לכם שיחות חוץ בחזרה לישראל כך שאין לכם אמצעי לתקשר עם הקרובים בארץ במקרי חירום ובמקרים בהם האינטרנט לא עובד ועל כן, מוטב לרכוש כרטיס סים לחו"ל בישראל כמשנה ביטחון.

 

איך לדעת מאיפה לקנות סים בינלאומי?

 על מנת לברר אודות הבחירה המשתלמת ביותר של סים בינלאומי אנו ממליצים לכם בחום לערוך סקר שוק מקיף בו תשוו בין החבילות שהחברות השונות מציעות בנוסף לשכלול מלא של חוות דעות ושביעות רצון הלקוחות, מאחר ואלו יוכלו לעזור לשפוך אור על האופציה הכדאית ביותר. נוסף על כך, חשוב לציין שעליכם לברר כי היעד הספציפי אליו אתם מגיעים אכן נתמך על ידי החברה ממנה אתם מעוניינים לרכוש, זאת מאחר וחברות הסלולר לא תמיד מציינות מהם היעדים הנבחרים שלהם הן מספקות גלישה ושיחות. כמו כן, אחת האפשרויות המומלצות ביותר עבור חברה אמינה לרכוש ממנה כרטיס סים לחו"ל היא חברת e-go, שעושה כמיטב יכולתה לספק חבילות איכותיות ללקוחותיה שנופשים ודוגלת במתן שירות מקצועי בכל הנוגע לשיחות וגלישה. על כן, אנו ממליצים לכם בחום טרם חופשה מתוכננת ליצור קשר עם חברת e-go, זאת על מנת שתוכלו לקבל הצעה על אפשרות משתלמת במיוחד.

כתיבת תגובה

Scroll to Top